Proizvodi

Dostava i isporuka

Pošiljke isporučujemo putem MBE, GLS i Box Now dostavnih službi.

 

Za kupce iz cijele Hrvatske, dostava za sve narudžbe iznad 50,00 € je besplatna.

 

Cijene dostave 

Cijena dostave uvijek je zasebno prikazana i ispisana na računu.

Cijena dostave bit će iskazana Kupcu nakon kompletiranja narudžbe, odabira dostavne službe te odabira adrese za dostavu.

 

BOX NOW

Lokacije paketomata provjerite na https://boxnow.hr/locker-finder

Trošak dostave putem BOX NOW  dostavne službe od 2,50 € uključuje jedno slanje, a svako ponovljeno slanje iste narudžbe naplaćuje se dodatno, bez obzira na iznos narudžbe.

Roba se šalje nakon potvrđene uplate. Naručena roba stiže u roku 1-2 dana od trenutka slanja (subote,  nedjelje, blagdani i praznici su isključeni).

 

MBE

Trošak dostave putem MBE dostavne službe od 4,00 € uključuje jedno slanje, a svako ponovljeno slanje iste narudžbe naplaćuje se dodatno, bez obzira na iznos narudžbe.

 

Roba se šalje nakon potvrđene uplate. Naručena roba stiže u roku 1-2 dana od trenutka slanja (subote,  nedjelje, blagdani i praznici su isključeni).

 

GLS

Trošak dostave putem GLS dostavne službe od 5,00 € uključuje jedno slanje, a svako ponovljeno slanje iste narudžbe naplaćuje se dodatno, bez obzira na iznos narudžbe.

 

Roba se šalje nakon potvrđene uplate. Naručena roba stiže u roku 1-2 dana od trenutka slanja (subote,  nedjelje, blagdani i praznici su isključeni). Za otoke je vrijeme dostave nešto duže i ovisi o važećem  rasporedu vožnje GLS-a, koji možete pogledati na sljedećem linku:

GLS Raspored dostave na otoke 

 

Dostava na područje izvan RH

Cijena dostave za područje Europske unije Zona I (Austrija, Belgija, Bugarska, Češka, Mađarska, Njemačka, Nizozemska, Poljska, Slovačka, Slovenija) je 23,00 eura bez obzira na iznos narudžbe, za pakete mase do 2 kg. Dostava se vrši putem MBE dostavne službe.

Cijena dostave za područje Europske unije Zona II (Litva, Luksemburg, Latvija, Italija, Grčka, Portugal, Španjolska, Francuska) je 33,00 eura bez obzira na iznos narudžbe, za pakete mase do 2 kg. Dostava se vrši putem MBE dostavne službe.

Cijena dostave za područje Non EU (Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Srbija) je 25,00 eura bez obzira na iznos narudžbe, za pakete mase do 2 kg. Dostava se vrši putem MBE dostavne službe.

Za dostavu u inozemstvo paketa mase veće od 2 kg, molimo kontaktirajte nas na info@ljekarne-pavlic.hr

 

Molimo Vas da uzmete u obzir moguće odstupanje u vremenu potrebnom za dostavu tj. vrijeme dostave može premašiti max. 5 radnih dana zbog povećanog obujma narudžbi.

U iznimnim situacijama povećane potražnje/intenziteta narudžbi ili uslijed otežane isporuke od strane naših dobavljača koje se ponekad mogu dogoditi, dostava narudžbe može kasniti nekoliko dana. O tome ćemo vas na vrijeme obavijestiti. 

 

Prodavatelj nije odgovoran za eventualna kašnjenja u dostavi te oštećenja i ostale obaveze koje su u domeni dostavne službe, ali će u dogovoru s istima osigurati vrhunsku uslugu za svakog kupca.

 

Osobno preuzimanje narudžbe

Vaše naručene proizvode možete podignuti u Ljekarni Pavlić, Ferde Hefelea 21, Sisak tek po zaprimanju  obavijesti o spremnosti narudžbe (mailom ili pozivom), te najkasnije 10 radnih dana od dana primanja  obavijesti o spremnosti narudžbe.

 

Preuzimanje robe 

U slučaju da kupac prilikom preuzimanja robe primijeti eventualna oštećenja, dužan je reklamaciju uputiti  dostavljaču na licu mjesta te istu javiti pismenim putem na e-mail adresu prodavatelja

Prilikom dostave, uz kupljeni proizvod, kupac dobiva svu dokumentaciju koja prati  proizvod, račun te potvrdu o primitku pošiljke, ukoliko ne postoji razlog za reklamaciju. Primitkom pošiljke kupac potvrđuje da je prilikom preuzimanja proizvoda izvršio njegov pregled te da je proizvod preuzet bez vanjskih vidljivih oštećenja, da odgovara proizvodima s  računa te da su uz proizvode isporučene sve isprave sukladno zakonskim propisima.

Ako kupac prilikom pregleda dostavljenih proizvoda na gore opisan način primijeti razlog za reklamaciju, robu treba odmah reklamirati dostavljaču, jer reklamacije prijavljene nakon isporuke  dostavljenih proizvoda prodavatelj neće uvažiti.

Ako proizvod ima skriveni nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja  stvari, što kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat  novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.

Nemogućnost dostave 

Ako kupac ne postoji na navedenoj adresi ili je adresa nepoznata, dostavna služba  će pokušati stupiti u kontakt s kupcem kako bi se dogovorili o točnom vremenu i eventualno drugoj adresi dostave. U slučaju nemogućnosti isporuke pošiljka se vraća nama.

Krivo isporučen proizvod 

U slučajevima kada je kupcu isporučen proizvod različit od onog kojeg je kupio, isti ima pravo na isporuku  naručenog proizvoda, a ukoliko to nije moguće, kupac ima pravo na povrat novca u iznosu plaćene cijene  proizvoda, cijene dostave i naknadu troškova za slučaj povrata proizvoda te je dužan vratiti krivo dostavljen  proizvod.

Razmjena paketa, kao rezultat pogrešnog slanja ili pripreme proizvoda s naše strane, besplatna je, a ukoliko  imate potrebu zamijeniti zaprimljeni proizvod zbog pogrešne narudžbe ili veličine proizvoda, troškove  razmjene snosi naručitelj u iznosu od 3,50 € ukoliko se šalje dostavnom službom MBE ili 4,50 € ukoliko se šalje dostavnom službom GLS.

Odbijanje preuzimanja 

Ukoliko kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, prodavatelj zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih  troškova.

Ostale informacije

Kako bismo osigurali što kvalitetniju komunikaciju između Vas i dostavljača, dostavljaču ćemo ustupiti i  kontakt broj telefona koji je naveden prilikom registracije.

Nakon što robu preuzme dostavna služba, na dan prije same dostave primatelj paketa dobiva SMS/e-mail  obavijest od dostavne službe, da je njegov paket na putu te da će biti isporučen sljedećeg dana. Nažalost nismo u mogućnosti utjecati na daljnju brzinu dostave i moguće komplikacije vezane uz samu  dostavu nastale od strane dostavne službe.

 

NAPOMENA: Za dostavu u inozemstvo kupac snosi troškove dostave bez obzira na iznos narudžbe.  Ako Vaša narudžba nije u mogućnosti biti provedena, odnosno ako naručujete iz inozemstva,  ljubazno Vas molimo da nas kontaktirate kako bismo mogli izračunati posebnu cijenu dostave  paketa. 

Za sva pitanja nas kontaktirajte na info@ljekarne-pavlic.hr ili 044 570 428